25 września br. z Krakowskiego Przedmieścia wystartują uczestnicy 38. PZU Maratonu Warszawskiego - najstarszego biegu maratońskiego w Warszawie. Carrefour Polska po raz kolejny został Partnerem tego wydarzenia.
W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour prowadzi w Polsce szereg działań zachęcających klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów oraz innych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także w dużej rangi wydarzenia sportowe takie jak Tour de Pologne. Carrefour wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby dopingować zawodników na trasach.
W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu w Warszawie, który w ubiegłym roku ukończyło ponad 6 500 osób. Jako Partner sieć przygotowała 2 punkty do kibicowania oraz 2 stoiska, które rozmieszczone będą na Krakowskim Przedmieściu oraz przy Parku Fontann na warszawskiej Starówce. Kibice będą mogli skorzystać tam z porad profesjonalnych dietetyków, a także sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia poprzez udział w konkursie z nagrodami. Na stoisku przewidziano również strefę relaksu, a także wiele animacji dla dorosłych i dzieci.
Zawody w Warszawie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należy również Wrocław Maraton oraz Cracovia Półmaraton Królewski. W ubiegłym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział 16 000 biegaczy. Odbyły się one w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Rybniku, Bytomiu oraz Gdańsku.
Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci. W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” w Warszawie odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Wzięli w nich udział uczniowie z wrocławskich szkół podstawowych oraz gimnazjów, a zajęcia prowadzili eksperci ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Program „ABC Zdrowego Żywienia” był realizowany również w siedmiu innych miastach w Polsce.
Carrefour stara się zachęcać Polaków do zdrowego stylu życia, oferując szeroką i różnorodną ofertę produktów prozdrowotnych. W specjalnej strefie „Świat Zdrowia” w sklepach Carrefour dostępne są produkty dla diabetyków, bezglutenowe, sojowe, o obniżonej wartości energetycznej oraz wybrane produkty ekologiczne.
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/carrefour-polska-partnerem-maratonu-w-warszawie